כזאת יש לי: אפליקציית Fweather Widget

האמת שאת האפליקציה הזאת הכירו לי מזמן, לפני חצי שנה בערך, אבל רק בימים הקפואים האחרונים היא התחילה להתנהג בצורה הרבה יותר מעניינת. עקב התעניינות יוצאת דופן לגביה, לאחר שפירסמתי צילום מסך ממנה בפרופיל הפייסבוק שלי, החלטתי לספר לכם כאן עליה.

חנות האפליקציות Play של גוגל עמוסה בווידג'טים שמטרתם הצגה ססגונית ומרשימה של מזג האויר. ישנן אפילו יצרניות מכשירי אנדרואיד (בייחוד HTC במכשיריה הותיקים יותר) שהפכו את אנימציות מזג האויר על המסך לאחד הדברים החשובים והמושקעים ביותר במכשירים שלהן.

האפליקציה Fweather לוקחת את הטרנד הזה וזורקת אותו לפח. אין כאן מידע שימושי על מזג האויר. בשביל זה יש את אפליקציות מזג האויר ה"אמיתיות". כאן, כל מה שתקבלו הוא כיתוב עצבני, נירגן וגס רוח, שמספר לכם מה מזג האויר בדרך ייחודית ושונה.

הנה לכם מספר דוגמאות:







אגב, האפליקציה לא גועלית רק ביחס למזג האויר, היא גם מאוד לא נחמדה למשתמש, ואם אתם רוצים לרענן את הווידג'ט כדי לקבל מידע עדכני על מזג האויר, תקבלו את ההודעה הבאה:



זה הכל, לא מתוחכם במיוחד, אבל בהחלט משעשע.

את Fweather תוכלו להוריד מה-Play בחינם, בקישור הבא, בתנאי כמובן שאתם משתמשים במכשיר מבוסס אנדרואיד. אם אתם אנשי אייפון, תאלצו לנסות להרגיז בכל כוחכם את Siri, ולראות אם אתם מגיעים לתוצאות דומות.

Post a Comment

חדש יותר ישן יותר