כזה כדאי לכם: SanDisk Cruzer Fit

מפעם לפעם אציג בפניכם כאן דילים מעניינים שמצאתי ברשת. הכללים הם ברורים: המוצר חייב להיות זול יותר מהרגיל, הוא קשור לנושאים עליהם אני מדבר בבלוג (לא תמצאו כאן קופונים למסעדות, אם תהיתם במקרה), וזה דיל שחייב למצוא חן בעיני. אם מדובר בדיל מחו"ל, מחיר הקנייה הסופי שלו, כולל מיסים ומשלוח לארץ חייבים להיות זולים יותר ממחיר הקנייה בישראל.

אז הדיל הראשון הוא על Sandisk Cruzer fit, דיסק און קי בנפח 32 גיגה. מחירו בארץ עומד על 94 ש"ח, בעוד המחיר שלו בדיל הזה עומד על 53.08 ש"ח, עם משלוח חינם. לי אישית יש כזה בדיוק אבל בנפח של 64 גיגה. הוא זעיר, טיפה ארוך יותר מציפורן האגודל שלי ובאותו רוחב. קניתי כזה כדי לחבר אותו ל-Asus Transformer Book T100 שלי לאחר שהרגשתי שאני קצת חנוק מבחינת נפח אחסון. בינתיים אני מרוצה מאוד.



המוכר מוגדר באיביי כ-Top Seller וקיבל 99 אחוז ביקורות חיוביות. אם תזמינו אותו עוד היום, כנראה שתקבלו אותו בין ה-11 לאוגוסט, ל-1 בספטמבר, כמובן בהנחה והשמיים ימשיכו להשאר פתוחים מעתה והלאה.

לקנייה באיביי: Sandisk Cruzer Fit 32GB



*חשוב: אינני צד בקנייה ועל כן אינני לוקח אחריות עליה. כל טענה בנוגע לאספקת המוצר, המידע המופיע בדף המכירה עצמו, והמוצר שהגיע אליכם בפועל, יש להפנות אל המוכר. במידה ואיתרתם טעות בפרסום הפוסט אצלי בבלוג אנא עדכנו אותי, אך באחריותכם לוודא טרם הקנייה כי אכן מדובר במוצר אותו אתם מעוניינים לקנות.



Post a Comment

חדש יותר ישן יותר