לתמוך בחפיצים מבלי להוציא שקל

סביר להניח שלא אחדש לכם: לא מתעשרים מכתיבה. מעטים בארץ מתפרנסים בכבוד רק מכתיבה, ואני לא אחד מהמעטים האלו. הקמתי את הבלוג הזה כתחביב, כמעין עיסוק צדדי אך המשפחה שלי והעבודה נמצאים תמיד בעדיפות גבוהה יותר.

אהיה אפילו יותר גלוי איתכם: אני יכול לספר לכם שהעלויות התפעוליות של הבלוג הזה מסתכמות בהוצאה של כמה עשרות שקלים בשנה כתשלום לחברה שמכרה לי את הדומיין. כל השאר חינמי: הפלטפורמה שעליה מבוסס הבלוג הזה היא Blogger, פלטפורמה מוגבלת ומיושנת קצת, אך חינמית לחלוטין (בניגוד נניח לוורדפרס). אני לא מקדם את עצמי בגוגל או בפייסבוק בתשלום, רק באופן אורגני. ההשקעה שלי בבלוג היא בעיקר בעבודה קשה ובויתור על המון שעות שינה. באופן הזה אני כותב בין שניים לשלושה פוסטים בשבוע ולמען האמת נהנה מאוד מהעניין. הייתי רוצה לשפר את הבלוג: להוסיף לבלוג אולי סקירות וידאו, לשפר את הממשק ואת הנראות שלו, אולי לעבור לפלטפורמה אחרת ופשוט להפוך אותו לנוח יותר לקריאה. כל אלו דורשים השקעה של זמן נוסף אותו אני מוכן להשקיע, אך גם דורשים השקעה כספית מצידי וימי חופש מהעבודה ששווים גם הם כסף.


חלקכם יכולים לראות בצידי הבלוג את הבאנרים הפרסומיים של מערכת Adsense של גוגל. אין אצלי פופ אפים. אין אצלי פופ אנדרים, אין אצלי פוסטים ממומנים ואני לא מוכר באנרים ישירות לחברות, בטח לא כאלו שאני כותב עליהן במסגרת הבלוג. באופן הזה אני שומר על עצמאות הבלוג ועל היכולת שלי להשאר אובייקטיבי, כדי שאוכל לכתוב את דעתי הכנה על חפיצים. הבאנרים שכן קיימים באתר מכניסים לי עשרות בודדות של שקלים, סכומים שמועברים אליי רק כאשר הם מצטברים לסכום גדול יותר, פעם בחצי שנה בערך.

קרדיט תמונה: 
אני לא מבקש תרומות. כאלו יתקבלו בברכה, אבל זו ממש לא המטרה שלי כאן. זה שאני כותב, זה לא אומר ששכחתי שבתור קורא, יש מעט מאוד דברים שיכולים לייצר אצלי מוטיבציה לפתוח את הארנק. אני לגמרי יכול להבין את זה ולקבל את זה. אני גם יכול להבין שפרסומות זה דבר מרגיז והורס את חויית השימוש באתרים מסוימים, ושלעיתים חוסמי פרסומות הופכים את החיים לנוחים הרבה יותר. העובדה שמדובר בבלוג המסקר גאדג'טים, מכתיבה ככל הנראה אוכלוסיית משתמשים מתקדמת יותר שהחלק היחסי שבה שמשתמש בחוסמי פרסומות, גדול יותר מבאתרים אחרים. בלוג רכילות או בישול כנראה היה מכניס לי יותר כסף פר גולש, אבל שוב, לא התחלתי עם זה בגלל הכסף.

אז מה אני בכל זאת מבקש? שתסמכו עליי. עד להודעה חדשה, אני לא מתכנן להוסיף אמצעי פרסום נוספים פרט לאלו שכבר קיימים באתר. לא יהיו אצלי פופ-אפים, גם לא כאלו שמזמינים אתכם להצטרף לדף הפייסבוק של הבלוג הזה. כל מה שאתם צריכים לעשות מצידכם זה להגדיר את חפיצים בחוסם הפרסומות בדפדפן שלכם כאתר המורשה להציג פרסומות. לא, אני ממש לא רוצה שתלחצו סתם על באנרים. אני רק מבקש שתאפשרו את ההצגה שלהם בדפדפן שלכם, כך שבמידה וכן תמצאו בהם משהו מעניין, תוכלו להבחין בהם, להכנס אליהם ולתמוך באופן הזה בבלוג הזה, מבלי שהוצאתם שקל מהכיס שלכם. אני מצידי מבטיח לא לנצל זאת לרעה ולא להוסיף פרסומות מעבר למה שכבר קיים כאן. מעבר לכך, בלי קשר למה שתחליטו, אני לא הולך לשום מקום ומבטיח להמשיך לכתוב לכם מה דעתי על חפיצים חדשים כרגיל :)

דרך נוספת שבה אתם יכולים לעזור לי היא דרך קנייה באתרים שאני רשום לתכניות השותפים שלהם. מה זה אומר תכנית שותפים? אתרים כמו ebay, Gearbest ואחרים, מתגמלים בלוגים כמו שלי בעמלה סמלית על כל קנייה שהתבצעה ע"י גולש שהגיע אליהם ממני. עומדים לקנות מוצר כלשהו? אשמח אם תוכלו להתחיל את תהליך הקנייה מהקישורים הבאים:
ebay.com
Gearbest.com
קריאה מהנה!
גד גניר

6 תגובות

הוסף רשומת תגובה

חדש יותר ישן יותר