כזה יש לי: קייס UAG ל-Samsung Galaxy S4

אתנחתא קלה מגאדג'טים "כבדים", לטובת פוסט על הקייס הנוכחי שמגן על הגלאקסי אס 4 שלי. מדובר בקייס של חברת UAG, או בשמה המלא: Urban Armor Gear. את הקייס הזה הזמנתי יום לפני שהזמנתי את ה-OtterboxDefender, עליו סיפרתי לכם בפוסט אחר.

UAG Case (צילום: גד גניר)


אמנם כבר בטח שמתם לב לחיבה המיוחדת שיש לי להזמנת קייסים מאיביי, אולם להזמין שני קייסים יום אחר יום זה יותר מדי אפילו בשבילי. אז למה בכל זאת עשיתי זאת? ובכן, עם ההזמנה של ה-UAG קרה לי משהו שלא קרה לי מאז ומעולם באיביי. הזמנתי את הקייס, שילמתי עליו (בערך 10 דולר), קיבלתי אישור הזמנה ואפילו מספר מעקב לדואר. יום למחרת כאשר נכנסתי להיסטוריית הקניות שלי באיביי, גיליתי שלא ניתן להיכנס ל-Listing הספציפי של ההזמנה הזאת, ושלמעשה הוא נמחק מהאתר. בדיקה קצרה בתיבת הדוא"ל שלי גילתה מייל המספר שהמכירה הזאת אכן נמחקה, אולם לא בוטלה. מה שאומר שאם ירצה השם (איביי לא השתמשו בביטוי הזה במקור), המוצר ימשיך את דרכו הארוכה מסין אליי, אם כי המכירה עצמה נמחקה. זאת משום שהיא מפרה את כללי השימוש של איביי, שאינם מפורטים במייל עצמו. מה שכן אמרו לי במייל היה מרגיע מאוד: שבמידה והקייס לא יגיע אליי בסופו של דבר, או שאקבל משהו אחר ממה שהזמנתי, אוכל להגיש תלונה ולקבל את כל כספי בחזרה. בסופו של דבר אכן קיבלתי את הקייס, בערך שלושה שבועות אחרי ההזמנה.


UAG Case (צילום: גד גניר)


 אז למה הזמנתי את הקייס הספציפי הזה? בעיקר כי הוא נראה טוב. לעיצוב שלו יש כנראה יתרון מסוים בכל הקשור לעמידות, ואתר היצרן אכן מפרט את היתרונות האלו. ניסיתי, באמת שניסיתי לקרוא את כל התיאור שהם כותבים על העיצוב הייחודי של הקייסים שלהם. לא הצלחתי. מדובר בגיבוב של קלישאות מביכות לאורך 214 מילים, ואם אתם ממש מתעקשים לנסות להבין מה עומד מאחורי העיצוב שלהם, אתם מוזמנים לנסות לעשות זאת בעצמכם. אם אתם רוצים לקבל מידע שימושי יותר על עמידותו של הקייס הזה, תוכלו לצפות בוידאו הבא:



למען הסר ספק, לא מדובר בקייס עמיד במים או אבק. מעבר לזה שהוא נראה טוב, הקייס שקיבלתי מרגיש איכותי ברמת החומרים וב-99% מהזמן גם ברמת הבניה. אני מתייחס ל"בנייה" מאחר והקייס הזה מורכב משני חומרים: פלסטיק לבן קשיח (ניתן להשיג אותו גם בצבעים אחרים), וגם פלסטיק שחור רך יותר. שני החומרים מגיעים מודבקים זה לזה בניגוד לקייסים אחרים, ולא ניתן להפרידם. הדבר היחיד שמפריע לי בקייס הזה, הוא משהו שדווקא מסייע לשמור על המסך טוב יותר: השוליים של הקייס גבוהים מאוד, ויש הפרש גובה של 2 מילימטר בינם לבין המסך. בהתחלה זה היה נראה לי כמו אסון והיה לי מאוד לא נוח להשתמש בקייס. אחרי כמה ימים התרגלתי וכעת אני כמעט ולא מרגיש שזה מפריע לי.
UAG Case (צילום: גד גניר)

כמו חברת Otterbox, גם חברת Urban Armor Gear  סובלת מתופעת זיופים של הקייסים שלהם. הם מייחדים איזור ספציפי באתר שלהם (המסומן בסמל של סכנה גרעינית, לא פחות) כדי להזהיר את הקונים הפוטנציאלים מהזיופים האלו, ויוצאים שם בשלל הכרזות די פוגעניות. אחת מההצהרות האלו היא "Any products sold on eBay or Craigslist are always questionable". אחרי שהתאוששתי מהעלבון, הבנתי שכנראה יש בזה משהו, לפחות אם לשפוט לפי העובדה שקניתי את הקייס בשליש מהמחיר אותו מציג ב-UAG  באתר הרשמי שלהם.

מאחר והתעורר אצלי החשד שמדובר בקייס מזויף, החלטתי לבדוק האם הוא באמת כזה. בחנתי אותו לפי הקריטריונים המופיעים בסרטון הזה:



למרבה ההפתעה, הקייס עבר את בדיקת הקריטריונים האלו דווקא בהצלחה. מצד שני, גיליתי כמה סימנים מחשידים אחרים (פרט למחיר ולעובדה שאיביי בחרה להעיף את המכירה הזאת מהאתר יום לאחר שהזמנתי אותו): איכות ההדבקה בצידו האחורי, בחלקו העליון והתחתון לא מדהימה, וקו התפר בין הגומי השחור לפלסטיק הלבן אינם אחידים. בנוסף לכך, קיבלתי בתוך האריזה בנוסף לקייס, גם מגן מסך שלא היה עליו זכר למיתוג כלשהו של UAG. לכן, לצערי נראה שאכן קיבלתי זיוף. להגיד שאני שבור מזה? ממש לא. מדובר בקייס שנראה טוב, ולמרות שלא מדובר במקור, הוא נראה ומרגיש די עמיד. בכל מקרה, אין לכם מה לנסות ולחפש מציאה מהסוג הזה באיביי כיום. זה נראה כאילו בשלב מסוים נעשתה עבודת ניקוי יסודית, וכיום לא ניתן למצוא שם קייסים מזויפים, לא של UAG  ולא של חברות אחרות.

UAG Case (צילום: גד גניר)

Post a Comment

חדש יותר ישן יותר