כזה יש לי: קייס גיימבוי לוואן איקס

מה כבר אפשר להגיד על קייס שעולה 4 דולר? לא הרבה, זה הולך להיות פוסט של תמונות בעיקר, אבל אם אני חייב (ואני לא, אבל בכל זאת) אספר לכם שזהו קייס שעשוי מפלסטיק פשוט למדי בגימור מבריק. הוא מחזיק מעולה את הטלפון ויושב עליו בצורה טובה. השוליים שלו קצת גבוהים יותר מקו המסך כך שהוא מוגן יחסית משריטות אם מניחים אותו על המסך. השוליים לא מכסים את חלקו העליון או התחתון בצורה מלאה אבל זה לא ממש מפריע. המצלמה מוגנת גם היא ע"י שוליים גבוהים יחסית, למרות שההגנה הזאת גם הופכת את פתח העדשה למלכודת אבק.

קייס גימבוי (צילום:גד גניר)


ההדפס של דוגמת הגיימבוי נראה מצוין ואמין מאוד, מרחוק הוא נראה תלת מימדי והוא בהחלט מושך תשומת לב. אני מניח שכל המוכרים באיביי שמוכרים את הכיסוי הזה משיגים אותו מאותו יצרן עלום שם, שמייצר דוגמאות נוספות כמו מצלמת וינטג' (וגם מצלמת אינסטגרם לגרופים של האפליקציה), שני סוגי קלטות, טייפ בומבוקס, ועוד כמה דוגמאות אחרות.

קייס גימבוי (צילום:גד גניר)



למי הקייס מומלץ? למי שרוצה למשוך תשומת לב. להערכתי (לא ניסיתי לבדוק בפועל), הגנה אמיתית הוא לא מספק ולכן אם אתם נוטים להפיל את הטלפון מהיד, אני ממליץ לכם לחפש קייסים אחרים. כמו כן, אין לי רשמים עדיין לגבי כמה זמן מחזיק מעמד ההדפס מאחור, וגם לא יהיו לי בקרוב כי הטלפון שעבורו נועד הקייס הזה הלך כידוע לעולמו. כמובן שהקייס הזה זמין בגרסאות אחרות עבור מכשירים אחרים, באותה רמת מחירים נמוכה, כך שאם אתם בעניין, נסו לחפש באיביי Gameboy Case יחד עם שם דגם הטלפון שלכם.

Post a Comment

חדש יותר ישן יותר