כזה יש לי: מתאם ווליום KOSS VC/20

בפוסט על ה-Superlux HD330 סיפרתי לכם שכבל האוזניות קצר לי מדי, כשאני מחבר אותו לתחנת העגינה של המחשב במשרד. ובכן, לכל בעיה פתרון, ובמקרה שלי, הפתרון חייב להיות מתחכם. לזכותי ייאמר שבהתחלה דווקא הלכתי על הפתרון הפשוט והזול, וקניתי כבל עם חיבור אוזניות סטנדרטי 3.5 מ"מ, באורך של מטר. בגלל שהלכתי על כבל זול מאוד, קיבלתי תמורה הולמת: איכות השמע באוזניות ירדה פלאים, ברמה כזאת שממש הפריע לי להמשיך לשמוע ככה מוזיקה. חזרתי לאיביי, וחיפשתי כבל איכותי יותר. לא הצלחתי למצוא כבל איכותי במחיר שנראה לי הגיוני, אבל אז נתקלתי ב- Koss VC/20.



אין כאן יותר מדי הפתעות, זה רק כבל באורך של מטר, שבקצהו שלט (בגודל של אגודל בערך), שיש בצידו וסת עוצמת שמע, בחלקו התחתון ממוקם קליפס שנועד להצמדה לבגד או למכנס וזהו, 38 ₪ בסה"כ. לשמחתי, Koss היא מותג איכותי יחסית, ואכן, כשחיברתי את ה-VC/20 לתחנת העגינה ולאוזניות, איכות השמע נשמרה. האפשרות לשלוט על הווליום ישירות מהכבל היא בונוס מיוחד לעצלנים כמוני.





את הקליפס עיקמתי באופן שלא ניתן להשתמש בו יותר, כבר ביום הראשון שבו השתמשתי ב-VC/20. הצמדתי אותו למכנס ואז החלטתי לקום מהכסא מבלי לזכור שהוא שם בכלל. מלבד התקרית המצערת הזאת, הכל עובד נפלא בחצי השנה האחרונה שבה אני משתמש במתאם הזה. מומלץ בחום.

1 תגובות

  1. מדליק!
    איפה רכשת? היום זה עולה באיביי בסביבות 100 ש"ח (כולל משלוח).

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

חדש יותר ישן יותר