כאלו ניסיתי: Noisehush BT700

ה-BT700 הן זוג האוזניות השני של חברת Noisehush שיוצא לי לבדוק. הראשונות היו ה-Noisehush i7, אוזניות בעלות מנגנון סינון רעשים אקטיבי במחיר נגיש יחסית, והתגלו כאוזניות לא רעות. ה-BT700 הן יצור שונה לחלוטין. מדובר באוזניות בלוטות' סטריאופוניות, שאמנם אינן מתהדרות במנגנון סינון רעשים אקטיבי, אך לטענת Noisehush העיצוב שלהן מבודד רעשים ע"י כיסוי של האוזן, ומחזק את הבאסים שהן מייצרות, טענה מעניינת שהיה לי חשוב לבדוק.
 
Noisehush BT700 (צילום: גד גניר)

בשנים האחרונות, אוזניות הפכו לפריט אופנה לכל דבר. תאמינו או לא, נתקלתי פעם באוזניות למכירה בקאסטרו, ליד הקופה, בין התחתונים לגרביים. אם אתם ממש מתעניינים, האוזניות האלו נראו לא רע, אבל היתה להן איכות סאונד מזעזעת, כצפוי. יצרניות אודיו שהבינו את החשיבות הרבה שנושא העיצוב מתחיל לצבור, החלו לשים על כך דגש, ושילבו חומרים שונים, צבעים לא שגרתיים ומה לא. הכל, על מנת להשאר רלוונטי גם בעיני אלו שמבחינתם טוב מראה עינים מאיכות צליל.

ה-Noisehush BT700 מייצגות את התפיסה הזאת באופן מובהק. כפי שניתן לראות בתמונות, האוזניות שקיבלתי הן בצבע לבן. הקשת מוקפת עור עם תפרים אדומים, חוטי החשמל המובילים מהקשת אל האוזניות עצמן עטופים בבד אדום, צירי המתכת עליהן נעות האוזניות חשופים ובולטים וללא ספק, האוזניות האלו מושכות תשומת לב. עם זאת, אני חייב לציין שלא התרשמתי לטובה מהפלסטיקה הלבנה המכסה את האוזניות, שנראית זולה במבט מקרוב. הכפתורים מסודרים על הדפנות החיצוניות של האוזניות. לאורך זמן התקשיתי קצת למצוא את הכפתורים האלו ולתפעל את המוזיקה באמצעותם. כפתור הווליום/העברת שירים היה הבעייתי ביותר. פעמים רבות כאשר רציתי להעביר שיר קדימה או אחורה, שיניתי בטעות את הווליום, ולהיפך.

Noisehush BT700, מבט מקרוב על כפתורי השליטה (צילום: גד גניר)

אם לא ציינתי זאת קודם, ה-Noisehush BT700 הן אוזניות בתצורת Over The Ear, בדומה ל-Philips SHB7000 ,ה-MEElectronics Air - Fi Venture AF52 וה-SuperluxHD330. בקצרה, המונח הזה אומר שמדובר באוזניות גדולות יחסית המכסות את כל השטח מסביב לאוזן. תיאורטית, המבנה הזה אמור לאטום את האוזן בצורה הטובה ביותר מפני רעשים מבחוץ. בפועל זה לא קורה מאחר והקשת רחבה מדי, והאוזניות עצמן צמודות לקשת באופן שגורם להן ליצור זוית מסויימת בהצמדה לאוזניים, מה שמאפשר בריחה של השמע מחוץ לאוזניות, וגם חדירה של רעש מבחוץ. בנוסף, האוזניות האלו אינן Over The Ear קלאסיות, הן קטנות מדי וחלק מהכריות שלהן נוגע ומכסה את האוזניים. כריות האוזניים אמנם עשויות מעור רך ונעים, אך בגלל הבעיות שציינתי קודם, פשוט לא נוח לשים אותן על הראש לאורך זמן.
 
Noisehush BT700 (צילום: גד גניר)
השמע בפני עצמו לא רע בכלל. הסאונד נקי, מאוזן ולא סובל מעיוותים כלשהם. עוצמת השמע המירבית היתה מספקת והבאסים לא חזקים באופן מיוחד, אבל נוכחים ומורגשים. פעולת הצימוד של האוזניות לטלפון התבצעה בקלות. אמנם אין כאן שבב NFC כדי להקל על המשתמשים את ההתאמה למכשירים אחרים, אולם גם לחיצה ארוכה על כפתור ההדלקה/כיבוי, וחיפוש האוזניות ע"י הטלפון, אינה פעולה מסובכת או קשה מדי, והתבצעה כאן באופן מושלם. חבל שב-Noisehush לא שילבו ב-BT700 חיבור 3.5 מ"מ שיאפשר האזנה באמצעותן במקרים בהם נגמרת הסוללה. אם הזכרתי את הסוללה – ב-Noisehush טוענים ל-20 שעות סוללה. לא מדדתי במדויק אך הן בהחלט לא דרשו טעינה יומית ונראה שההבטחה היתה קרובה מאוד למציאות.


ה-Noisehush BT700 עולות כ-399  ש"ח באתר היבואן הרשמי בישראל. מדובר במחיר די קרוב למחיר אותו תשלמו אם תזמינו אותן מחו"ל. לא מדובר באוזניות הבלוטות' הראשונות שאני בודק כאן במחיר הזה, ולמען האמת קשה לי להגיד שה-BT700 נותנות תמורה טובה למחיר הזה. הן אמנם נראו ונשמעות לא רע, אך לי אישית הן היו פשוט לא נוחות לשימוש, בין אם בגלל שלא נוח לשים אותן על הראש לאורך זמן, ובין אם בגלל הסידור הלא נוח של כפתורי השליטה. אם אתם מעוניינים להשתמש בהן כאביזר אופנתי, ייתכן והן יתאימו לכם, ואפילו תוכלו להנות מסאונד לא רע. מצד שני, אם נושא העיצוב פחות משמעותי בעיניכם, יש בשוק אוזניות טובות יותר במחיר דומה.

Noisehush BT700 (צילום: גד גניר)

האוזניות נמסרו לבדיקה ע"י יבואן Noisehush בישראל

Post a Comment

חדש יותר ישן יותר