כזה ניסיתי: OnePlus 5

הסטארטאפ הסיני וואנפלוס עבר תהליך מואץ של התבגרות. בתוך פחות מ-4 שנים הפכה החברה האנונימית לחברה במועדון היצרניות שכולם מחכים מדי שנה להשקת הדגם החדש שלה. תהליך ההתבגרות כלל לא רק התגברות על מחלות ילדות כמו הצהרות יומרניות (את ה-OnePlus 2 שהוכרז ב-2015 כ-Flagship Killer של השנה שלאחר מכן, לא פחות) וסלוגנים דרמטיים ("Never Settle"), כי אם גם הבנה שהייפ הוא לא הכל. לאט לאט ויתרה וואנפלוס על פרובוקציות ודרכים שונות ומשונות שליוו אותה בתחילת דרכה להגיע לכותרות, והחלה להתמקד בפידבקים מהקהילה שבנתה לעצמה ויישומם במכשירים שלה.


OnePlus 5 (צילום: גד גניר)



ה-OnePlus 3 של שנה שעברה והגרסה המעודכנת שלו שהוכרזה כמה חודשים אחריו, ה-3T אכן היו מכשירים "בוגרים" יותר, שהצטיינו בכל הקשור לביצועים, תוכנה יציבה יותר, עם פחות באגים מאי פעם, וטעינת סוללה המהירה מסוגה בשוק. עם זאת המכשירים עדיין לקו בחסר בעיקר בתחום הצילום, תחום שבאופן מסורתי וואנפלוס לא הצליחה להתבלט בו לטובה. וואנפלוס 5, המכשיר החדש ביותר בקטלוג החברה, הושק עם המון הבטחות הקשורות לאיכות הצילום, אך לא רק הבטחות, גם חותמת איכות של אחד הארגונים החשובים ביותר בתחום. מעבר לכך, כרגיל, הוא מציע מפרט שעל הנייר לא נופל מזה של מכשירי דגל מבית סמסונג, LG, סוני ואחרות. למעשה, ברוב המקרים אף מציע מפרט חזק יותר. כל זה בא במחיר גבוה יותר מבעבר. כמה גבוה יותר, והאם במחיר החדש הוא עדיין מהווה אלטרנטיבה משתלמת וראויה למכשירי הדגל המוכרים?



OnePlus 5 (צילום: גד גניר)



ה-OnePlus 5 הושק בשתי גרסאות הנבדלות זו מזו בנפח זכרון ה-RAM ונפח האחסון: הגרסה הזולה יותר מגיעה עם זכרון RAM בנפח זהה לזה של שנה שעברה, 6 גיגה (ו-64 גיגה אחסון) והשנייה בנפח 8 גיגה (ו-128 גיגה אחסון) אותה קיבלתי לצורך הביקורת הזאת. שתי הגרסאות מתבססות על ערכת השבבים החזקה ביותר בשוק כיום, Snapdragon 835. מניסיון, לנפח זכרון RAM יש חלק משמעותי בחויית השימוש בסמארטפונים. מכשיר עם נפח זכרון RAM גדול יותר הוא מכשיר שיותר אפליקציות נשארות פתוחות אצלו ברקע, לא צריכות להיטען מחדש, ולפיכך המעבר ביניהן זריז יותר ממכשירים עם נפח זכרון RAM מצומצם יותר. השקעה במכשיר עם נפח זכרון RAM נדיב היא השקעה לעתיד: אפליקציות הופכות למורכבות יותר, כבדות יותר, ותובעניות יותר. אנדרואיד יודעת לסגור בעצמה אפליקציות שרצות ברקע ומבזבזות משאבי זכרון ועיבוד, אבל מכשיר זכרון RAM בנפח של 6 גיגה יסגור פחות אפליקציות, גם בעוד שנה מהיום ממקבילו בנפח 4 גיגה בלבד. ברשימת המכשירים שיש להם נפח RAM קטן יותר מזה של הגרסה הזולה יותר של OnePlus 5 תוכלו למצוא שמות כמו LG G6 (שמגיע גם עם מעבד חלש וישן יותר), Galaxy S8, Sony Xperia Z Premium, ואפילו ה-Pixel XL 2 שהושק בשבוע שעבר, וה-V30 של LG שאוטוטו יגיע לישראל. כל אלו אינם יכולים להחשד כמכשירים איטיים, אבל בהיבט הספציפי הזה, הם מציעים פחות מרווח נשימה עבור אפליקציות ממה שמציעה גרסת ה-6 גיגה של OnePlus 5. אם נפח של 6 גיגה RAM הוא עדיין לא מאוד שכיח בשוק, נפח של 8 גיגה הוא משהו שכמעט ולא תוכלו למצוא דומה לו. בפועל, השילוב של Snapdragon 835, יחד עם 6 גיגה RAM מספק רמת ביצועים גבוהה מאוד גם ככה. זמני הטעינה הראשוניים של האפליקציות קצרים, המעבר ביניהן מהיר, המכשיר יציב מאוד, אפליקציות לא קורסות, כמעט ולא נסגרות מעצמן והמפרט הטכני הנדיב בהחלט מורגש כאן בביצועים ובשימוש היומיומי. הסיבה היחידה שאני יכול למצוא לקנות דווקא את גרסת ה-8 גיגה RAM, היא בגלל נפח האחסון הגדול יותר- 128 גיגה המגיע איתה, אם כי משתמש ממוצע בהחלט יוכל להסתדר גם עם 6 גיגה RAM ו- 64 גיגה אחסון.


מפסק שמאפשר מעבר מהיר בין מצב רטט, מצב שקט לחלוטין והמצב הזה שבו כל סביבתכם יכולה לשמוע את הרינגטון המאוס והכאילו ייחודי שלכם (צילום: גד גניר)



וואנפלוס החלה את דרכה בכיוון ההפוך מזה של יריבתה מבית שיאומי. בעוד שיאומי החלה מפיתוח מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד ואז עברה לייצור סמארטפונים, הסמארטפון הראשון של וואנפלוס הריץ את מערכת ההפעלה Cyanogen. לאחר סכסוך מתוקשר, נותק הקשר המסחרי בין החברות, ונולדה Oxygen OS, הגרסה המקורית של OnePlus לאנדרואיד. Oxygen OS היא אחת הגרסאות האהובות ביותר בקרב משתמשי אנדרואיד, בעיקר בגלל הדמיון הויזואלי הרב שהיא נושאת לעיצוב המקורי של אנדרואיד, אבל לא רק. Oxygen OS כמעט ואינה כוללת אפליקציות ייחודיות של וואנפלוס. למעשה, התוספות היחידות שאינן "גוגליות", הן אפליקציית מזג אויר, גלריה, מנהל קבצים מינימלי  וקישור למערכת הפורומים הפעילה והתוססת של וואנפלוס. יש שיגידו שהתחושה היא קצת ספרטנית. אני אישית אוהב את זה, אם כי אני יכול בהחלט להבין את מי שלא. אין לוואנפלוס "חנות" ערכות נושא כדוגמת זו של שיאומי, סמסונג או אפילו וואווי, אך משגר האפליקציות המובנה (שגם הוא נראה זהה כמעט לחלוטין לזה של מכשירי הפיקסל משנה שעברה) תומך בערכות אייקונים שניתן להוריד מ-Google Play וגם את צבעי מסכי ההגדרות ומגירת האפליקציות ניתן להחליף מלבן לשחור.


קשה לחזות את מדיניות עדכוני התוכנה של OnePlus, אולם למשתמשי ה-OnePlus 5 יש סיבות טובות להיות אופטימיים. משתמשי OnePlus 2 אמנם ממורמרים מאוד על כך שמכשיריהם טרם קיבלו, וגם לא יקבלו לעולם עדכון למערכת ההפעלה מגרסה 6 ל-7. מצד שני, OnePlus 3 ו-OnePlus 3T מתעדכנים אחת לחודשיים בממוצע, מקבלים מאוד בזריזות פיצ'רים שגוגל מוסיפה בעדכונים תקופתיים, וכמובן גם עדכוני אבטחה בתדירות קרובה מאוד לזו של מכשירי Pixel ונקסוס. לא מספיק לכם? תכנית הבטא הפתוחה של וואנפלוס (שכרגע פעילה עבור משתמשי OnePlus 3 ו-3T בלבד) מספקת לכם עדכונים תכופים יותר, עם סיכון מסוים ליפול על גרסה פחות יציבה, אם כי זה משהו שקורה לעיתים מאוד רחוקות. במסגרת תכנית הבטא הסגורה, זו שזמינה כרגע רק עבור קומץ משתמשים שנבחרו ספציפית, נבחנת כרגע גרסת ה-OREO של אנדרואיד וסביר להניח שלא ייקח זמן רב עד שתגיע ל-OnePlus 5. וואנפלוס, בתור החברה הצעירה שהיא, יודעת גם לפשל לפעמים בצורה מפוארת. היום (11.10) נודע כי מכשירי החברה שולחים אליה מידע שהמשתמשים לא אישרו לשתף עימה, בעיקר נתוני שימוש עם חותמת זמן כמו משך הזמן שהמסך היה דלוק או פתוח, וכמה זמן שהו באפליקציות מסוימות. זה נראה רע, זה באמת רע, והכי גרוע שזה נעשה ללא אישור המשתמשים. הבשורות הטובות ששליחת הנתונים ניתנת לעצירה באופן פשוט יחסית, באמצעות שימוש בפקודת ADB. תוכלו לקרוא פרטים נוספים ואיך לעשות זאת כאן. לאחר שתחסמו את זליגת המידע הזה תוכלו לחזור לחייכם הרגילים והשלוים כאשר אין לכם שמץ של מושג איזה מידע גוגל אוספת עליכם לאחר שאישרתם כמעט באופן אוטומטי את תנאי השימוש שלה.


החלק התחתון של OnePlus5, בינתיים, עדיין עם שקע אזניות סטנדרטי (צילום: גד גניר)



מאז 2015, כל מכשירי וואנפלוס מגיעים עם מפסק שמאפשר מעבר מהיר בין מצב רטט, מצב שקט לחלוטין והמצב הזה שבו כל סביבתכם יכולה לשמוע את הרינגטון המאוס והכאילו ייחודי שלכם. העובדה שמפסק דומה מלווה את מכשירי האייפון מאז 2007 לא מפחיתה מההתלהבות שלי מהמפסק הזה. מדובר במשהו פשוט וגאוני, שמשדרג את חויית השימוש היומיומית במכשיר וחוסך המון התעסקויות בממשק בכל פעם שנכנסים לישיבה ומעוניינים שהסמארטפון שלכם לא ירטוט. לא ברור לי מדוע יצרניות אחרות לא מאמצות מפסק דומה במכשירים שלהן, ובמקום זאת בוחרות פעם אחר פעם לשלוט על המעבר בין מצב שקט לחלוטין למצב רטט דרך תפריטי מצבי השמע. קורא טביעות האצבעות, כמו זה של ה-OnePlus 3 וה-3T, נפלא, מהיר להחריד, אמין ומדויק.


שני המכשירים הראשונים של וואנפלוס הציגו עיצוב ייחודי ושונה מאוד מזה של שאר המכשירים בשוק. בשנה שעברה החליטה לוותר על המרקם המחוספס, ועברה לעיצוב מתכתי מלא, שאמנם נראה לא רע, אבל לא יוצא דופן על רקע סמארטפונים אחרים. בוואנפלוס 5 חוסר המעוף בולט אפילו יותר, והמכשיר דומה מדי לטעמי לאייפון 7 פלוס, בעיקר בגלל השימוש בצבע שחור בגימור מט חלק, באופן סידור האנטנות בגב המכשיר, ואולי יותר מכל, במיקום ובסידור של מערך הצילום הכפול בראש המכשיר. יש המון דרכים בהן ניתן לעצב סמארטפון בעל מראה ייחודי, וואנפלוס במקרה הזה לא בחרה באף אחת מהן. להוציא את חוסר המקוריות, הוואנפלוס 5 מאוד נוח ונעים לאחיזה: הפינות מעוגלות, המכשיר עצמו דקיק ובנוי היטב וחבל רק שאינו עמיד בשום צורה למים, כמו המכשירים של אפל, LG וסמסונג. עוד טרנד שהצליחו לפספס בוואנפלוס הוא טרנד מסגרות המסך הדקיקות. אישית זה לא מפריע לי, להיפך. כל מי שקרא לאחרונה כאן ביקורות על מכשירים כמו Galaxy S8 ו-LG G6 יודע עד כמה לא התחברתי לטרנד הזה. הסברה הרווחת היא שהשנה בחרה וואנפלוס בתצורה האופיינית למכשירים משנת 2016 משיקולי תקציב וזו בהחלט בחירה לגיטימית והגיונית. לאור העובדה שתעשיית הסמארטפונים הסינית מדביקה את הפער גם בעיצוב, ויותר ויותר יצרניות מתחילות להציע מכשירים עם מסך מקצה לקצה במחירים זולים יותר, זה לא יהיה הימור פרוע מדי להעריך שממשיך דרכו של OnePlus 5 יראה דומה יותר ככל הנראה לאייפון X, גלאקסי נוט 8. יש לקוות שוואנפלוס תיקח את הטרנד הזה בכיוון ההפוך מיצרניות אחרות, תשאר עם מסך 5.5 אינטש, אבל תקטין את מימדיו הכלליים של גוף המכשיר.


אין בשורות יוצאות דופן במסך של וואנפלוס 5, כמו בשנה שעברה מדובר במסך AMOLED, ברזולוציית 1080p. זה שאין בשורות לא גורם למסך להראות או לתפקד פחות טוב: למסך בהירות מקסימלית גבוהה מאוד, והודות לטכנולוגיית ה-AMOLED הוא גם מציג צבעים חיים ושחור עמוק במיוחד. אחת התוספות שמגיעות עם Oxygen OS היא "מצב קריאה" שמשנה את גווני הצבע במסך לשחור לבן-בז' ומזכירה קצת את המראה של קוראי ספרים דיגיטליים. אל תזרקו את הקינדל שלכם עדיין, מצב הקריאה נחמד וכנראה נוח יותר לעינים, אבל עדיין זה לא מתקרב לנוחות הקריאה על מסך E-Ink אמיתי.

OnePlus 5, מסך AMOLED עם צבעים חיים ושחור עמוק (צילום: גד גניר)



ל-OnePlus 5 מצלמה כפולה עם שתי עדשות ושני חיישנים: אחת רחבה, עם צמצם רחב (f/1.7) וחיישן ברזולוציית 16 מגה פיקסל, והשנייה עדשה צרה לצילומים בזום X2 עם צמצם צר יחסית (f/2.6) וחיישן ברזולוציית 20 מגה פיקסל. שני החיישנים בגודל זהה וכוללים ייצוב תמונה אלקטרוני (או במילים אחרות, דיגיטלי, או במילים פחות עדינות "פחות טוב בהרבה מאופטי"). כדי להשיג את השיפור הנדרש באיכות המצלמה של וואנפלוס 5, פנו בחברה לגורם שהפך לאוטוריטה בתחום בשנים האחרונות, DxO, חברה צרפתית המפתחת תוכנות לעיבוד תמונה, אך חשוב מכך, מדרגת מצלמות סמארטפונים ונותנת להן ציונים על בסיס בדיקות מאוד מקצועיות ומובנות. כמה גאים ובטוחים היו האנשים בוואנפלוס במצלמה של הסמארטפון החדש שלהם? עד כדי כך שטרחו להכניס לאפליקציית המצלמה אפשרות להוספת סימן מים הנושא את הכיתוב "Shot on OnePlus". בהשקת המכשיר נחשף גם הציון שהעניקה DxO למצלמה המתקדמת של וואנפלוס 5: העבודה המשותפת והניסיון לעמוד בקריטריונים של DxO הניבו למכשיר החדש של וואנפלוס ציון של 87 נקודות בלבד, נקודה אחת פחות מזה של Galaxy S7, מכשיר הדגל של סמסונג בשנה שעברה וזהה לזה של Huawei P10. זה לא רע, אבל זה עדיין רחוק מהציון של מכשירי הפיקסל של גוגל, ו-U11 של HTC. לרוע מזלה של וואנפלוס, מספר שבועות לאחר השקת ה-5, הכריזו ב-DxO על שינוי צורת הבדיקה שלהם באופן שיכלול גם מתן ציון לעומק שדה, סוגיה קריטית מאז שמצלמות בעלות עדשות כפולות הפכו לנפוצות יותר בשוק. מה כל כך רע בזה? שהדבר גרם לשינוי בציונים, ומכשירים רבים (וביניהם ה-OnePlus 5) שכבר נבדקו ע"י DxO כבר לא מופיעים בדירוג החדש, ולא ברור מתי ייבדקו שוב עפ"י הקריטריונים החדשים.


מבט מקרוב על מערך הצילום הכפול של OnePlus 5 (צילום: גד גניר)



לפיכך, תאלצו להסתמך על ההתרשמות האישית והסובייקטיבית שלי מהמצלמה של וואנפלוס 5, וההתרשמות שלי קצת מורכבת. ככלל, ל-OnePlus 5 יש מצלמה נהדרת, שבהחלט ניתן להגיד עליה שהיא ברמה של מצלמה של מכשיר דגל של השנים האחרונות, וזה לא מעט. עד לא מזמן היה רק ניתן לחלום על מצלמה באיכות כזאת במכשיר ברמת המחיר הזאת. ועדיין, בהשוואה למצלמות כמו אלו שתמצאו באייפון 8, ב-Galaxy Note 8 ואחרים, עליונות המצלמות של האחרים על פני זו של הוואנפלוס החדש מורגשת בבירור.













באור יום, המצלמות של OnePlus 5 מפיקה תמונות חדות, מפורטות מאוד, צבעוניות נאה וטווח דינאמי רחב למדי. הבעיה מתחילה כשמצלמים איתה בתאורת סטנדרטית בתוך חדר, או בערב בחוץ. ההבדל בנתונים הטכניים בין שתי המצלמות במערך הצילום של OnePlus 5 מורגש כאן בבירור: בעוד מצלמת ה-16 מגה פיקסל עם העדשה הרחבה מתמודדת מצוין עם תאורה פחות אידיאלית, שימוש באופציית הזום ובמצלמת ה-20 מגה פיקסל עם הצמצם הצר יותר מניבה תמונות פחות ממוקדות, פחות צבעוניות ומעט מרוחות אם היד שלכם אינה יציבה כסלע. בצד החיובי: אופציית הזום שימושית מאוד ואם תנאי התאורה אידיאליים, היא משדרגת את חויית הצילום הסלולרי באותה מידה ששדרגה אותו במכשירים אחרים עם עדשות כפולות. מצב הדיוקן של OnePlus 5 עובד נהדר, מטשטש כהלכה, ברוב המקרים, את הרקע מסביב לפניו של מושא הצילום, ובהשוואה ל-P10 של וואווי, תמונות הדיוקן שצילמתם עם וואנפלוס 5 נראות הרבה יותר ריאליסטיות, עם גווני צבע "רגועים" יותר.   


אז נכון, בתחום הצילום וואנפלוס טרם סגרה את הפער בינה לבין סמסונג ואחרות, אבל בתחום הסוללה וואנפלוס 5 מציג ביצועים שרוב מכשירי הדגל בשוק יכולים לחלום עליהם. במשך כל ימי הבדיקה הגעתי לשעות הלילה עם עודף שנע בין 25 ל-30 אחוזים בסוללה, הישג אדיר שמכשירים בודדים עם מפרט טכני דומה מצליחים להתקרב אליו. ההישג הזה עוד יותר מרשים בהתחשב בעובדה ש-OnePlus דווקא הקטינה את קיבול הסוללה ביחס לזu ששולבה ב-OnePlus 3T מ-3400mAh ל-3300mAh. למה עשתה זאת? כדי לצמצם את עובי המכשיר מ-7.4 מילמטר ל-7.3 מילימטר. את התשואות צריך להפנות בעיקר לקוואלקום, יצרנית ערכת השבבים Snapdragon 835 שמכשירים שצוידו בה מציגים ביצועי סוללה טובים באופן כללי. והוואנפלוס 5 בהחלט יכול להחשב כמצטיין בתחום הזה. כמו ב-OnePlus 3, גם כאן בחרה החברה בתקן הטעינה המהירה הייחודי שלה, Dash Charge הנחשב, ובצדק, למהיר בשוק: סוללה פרוקה לחלוטין תגיע ל-60% טעינה לאחר 35 דקות בלבד. היתרון הגדול של Dash Charge על פני תקני טעינה אחרים הוא בשמירה על טמפרטורה נמוכה תוך כדי טעינה, והאפשרות להשתמש במכשיר ללא ירידה בביצועים או התחממות שעשויה במקרה הפחות נורא לגרום לסגירת אפליקציות, ובמקרה היותר נורא לגרום לנזק לסוללה בטווח הארוך. אפל, שיאומי וכל יצרנית אחרת שבחרה השנה להסיר את שקע האזניות כדי לפנות מקום לעוד קצת מיליאמפרים, לתשומת ליבכן: וואנפלוס הצליחה להשיג שיפור ניכר בחיי הסוללה ולהשאיר את השקע הותיק במקומו. הרמקול היחיד של וואנפלוס 5, גם אם אינו מדהים באיכותו, מספק עוצמת שמע חזקה דיה לצורך שיחה בזמן נהיגה.


מטען Dash Charge מקורי של OnePlus (צילום: גד גניר)



מחירו של וואנפלוס 5 בגרסת ה-6 גיגה RAM ו-64 גיגה אחסון עמד בהשקה על 479 דולר, המחיר היקר ביותר שגבתה וואנפלוס על סמארטפון בשלוש שנות קיומה, 170 דולר יותר מהמחיר בו נמכרה הגרסה הבסיסית של OnePlus One. עם זאת, הודות לסמסונג, אפל וגוגל, מעמדה של וואנפלוס כיצרנית אלטרנטיבות איכותיות ומשתלמות למכשירי דגל נשמר. נכון לרבעון האחרון של שנת 2017, יותר ויותר יצרניות סבורות שמחירים של 900 דולר וצפונה הם מחירים סבירים למכשירי הדגל שלהן, ולפי ההערכות גם כאן מדובר בטרנד. מחיר גרסת ה-6 גיגה RAM בישראל ביבוא רשמי עומד על 2690 ש"ח. ביבוא פרללי תוכלו למצוא אותו במחירים שמתחילים מ-1983 ש"ח, אך ברוב המקרים המטען המסופק עם המכשיר הוא מטען תואם בלבד, ולא מטען ה-Dash המקורי המאפשר את הטעינה המהירה. רכישה של מטען מקורי ב-ebay היא עניין של 100 ש"ח. אם בחרתם באופציה הפרללית, אני ממליץ בחום להוסיף את הסכום הזה ולהנות מאחת התכונות היותר שימושיות ומלהיבות במכשיר הזה. מעוניינים לחסוך עוד כמה שקלים? תמיד ניתן להזמין אותו מחו"ל במחיר של כ- 489 דולר (לפני קופונים למיניהם), להוסיף למחיר הזה מע"מ ולקבל אותו עם מטען מקורי.


אל וואנפלוס 5 עברתי ישירות מה-Note 8, פסגת הטכנולוגיה שיש ליצרנית הסלולר הגדולה בעולם להציע. לא נעים להגיד, אבל למרות חסרונם של מסך ללא גבולות, סטיילוס והכפתור הייעודי עבור Bixby, כמעט ולא מצאתי את עצמי מתגעגע לפאבלט המפואר של סמסונג. להיפך: המכשיר הסיני היה מהיר לא פחות, הגיע עם ממשק נקי, היה נוח הרבה יותר לאחיזה ושרד בלי בעיה עד סוף היום, גם בימים בהם עשיתי בו שימוש אינטנסיבי. אז נכון, יש עדיין לאן לשאוף בתחום הצילום, הוא לא יפה כמו iPhone X, ואם תלחצו על השוליים שלו לא יקרה כלום. ועדיין, השאלה שכל אחד צריך לשאול היא האם ההבדלים האלו מצדיקים הפרש מחיר מטורלל של כ-500 דולר. אם תשאלו אותי התשובה לשאלה הזאת היא בהחלט לא.




****עדכון ל-Black Friday****

OnePlus 5 בגרסת 6 גיגה זכרון RAM ו-64 גיגה אחסון נמכרת ב-Gearbest לזמן מוגבל במחיר של כ-439.99 דולר בשימוש בקוד קופון IL1124OP5. בצירוף מע"מ, המחיר עומד על כ-1808 ש"ח בלבד! לקנייה לחצו כאן.

8 תגובות

  1. אין על OnePlus תלמדו את זה!!!!
    מכשירים פצצה!
    אני עם הOnePlus 3T שלי מרוצה עד השמים
    ממליץ לכם לנסות ולהתמכר..

    השבמחק
  2. סקירה מעולה כרגיל! תודה רבה גד! הבאת כאן את האישור הסופי לכך שהOneplus5 הוא הטלפון הבא שלי.

    אגב לגבי טרנד המסכים ה"בלתי נגמרים" - וואןפלוס הודו בעצמם בסרטון שהם עשו לקראת ההשקה של ה-5 שאין להם עדיין את הטכנולוגיה הזאת וזה משהו שהם עובדים עליו לקראת הדגמים הבאים.

    השבמחק
  3. סקירה מצויינת, תודה!

    אביב

    השבמחק
  4. מקבל שוב ושוב הודעה שהקוד
    IL1012
    לא קיים. אנא תקן

    שלך,
    אביב

    השבמחק
  5. אחלה אתה, תודה!
    אביב

    השבמחק
  6. The Code you entered has expired

    :-(

    השבמחק
    תשובות
    1. מבאס. מבטיח לעדכן כאן כשיהיו קופונים נוספים עליו, די בטוח שלא יעבור יותר מדי זמן עד שזה יקרה שוב.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

חדש יותר ישן יותר