כזה ניסיתי: Huawei Mate 20 Pro

היעד שוואווי הציבה לעצמה בשנה שעברה, לעקוף את אפל בטבלת המכירות העולמית הושג: בחודשים האחרונים, היצרנית הסינית התבססה במקום השני, ודחקה אל המקום שמתחתיה את החברה שהביאה לעולם את האייפון. האם זה סייע לה להשתחרר ממנטליות האנדרדוג? אם להסתמך על כמות הזמן שהושקע באירוע השקת ה-Mate 20 Pro להשוואה נקודתית אל המתחרות מקוריאה ומארה"ב, נראה שלא. זה התחיל כבר לפני האירוע: כבר בסיום ההכרזה על האייפונים החדשים מספר חודשים לפני, צייצה וואווי בחשבון הטוויטר הרשמי שלה הודעה בה היא מודה לאפל על כך שהיא מאפשרת לה להיות הגיבורה הראשית של שוק הסלולר בשנת 2018 (או במילים אחרות, שההשקה היתה נטולת חידושים לעומת זו הצפויה של ה-Mate 20 Pro). מספר שבועות לאחר מכן הסתננה לכמה מהתורים בחנויות אפל ברחבי אירופה, וחילקה שם סוללות ניידות למשתמשים שייקנו את המכשיר החדש של אפל, כמעין ביקורת על חיי הסוללה של המכשיר החדש.

Huawei Mate 20 Pro (צילום: גד גניר)


ועדיין, עם הטרלות לא הולכים לבעלי המניות. כדי לשמר את הישגי המכירות שלה, עדיין בלי השוק האמריקאי, החברה חייבת להגיע להתמודדות בזירת מכשירי הדגל עם מכשיר מאיים באמת. ה-Mate 20 Pro הוא מכשיר דגל שנבנה לפי הספר, מיישר קו עם כל טרנד מתקדם שקיים בשוק הסלולר של סוף שנת  2018 ואפילו מוסיף פה ושם כמה חידושים מעניינים. ביליתי עם המכשיר בשבועות האחרונים וניסיתי להבין מה מבין הדברים שוואווי הציגה הוא רק גימיק שנועד לנגח את המתחרות, ומה באמת בא לידי ביטוי בחיי היום יום.

בשנים האחרונות סדרת Mate של וואווי מסונכרנת עם השקת ערכת השבבים החדשה שלה. זה עובד הפוך בכל שאר החברות שמציגות מכשירים עם ערכת שבבים חדשה בסבב הראשון של ההשקות, בין פברואר לאפריל. תיאורטית זה נותן לוואווי יתרון מסוים, ואכן, ערכת השבבים החדשה שלה, Kirin 980 היא ערכת השבבים הראשונה בשוק האנדרואיד המיוצרת בארכיטקטורת 7 ננו מטר. לא אכנס כאן שוב לתיאורים הטכניים שכבר עברתי עליהם ברשמים הראשונים על המכשיר, אבל כן אשתף אתכם בחויית השימוש בפועל. בפעולות יומיומיות, כמה לא מפתיע, המכשיר זריז מאוד. אפליקציות נטענות במהירות, המעבר ביניהן חלק וזריז, והמכשיר יודע לנהל אותן בצורה חכמה כך שאפליקציות בעלות חיבה רבה מדי למשאבי עיבוד וסוללה לא ירוצו ברקע למשך זמן רב מדי. אחת האפליקציות שידועות בחיבתן לסוללה היא אפליקציית מסנג'ר של פייסבוק, ואכן ברוב הפעמים שחזרתי אליה נראה כי היא נסגרה כשלא עשיתי בה שימוש. בוואטסאפ זה לא קרה. ניהול האפליקציות האגרסיבי של וואווי הוא תופעה ידועה ומוכרת כבר שנים, אבל זה באמת נראה כאילו בשנים האחרונות זה נמצא במגמת שיפור, וה-Mate 20 Pro ממשיך את המגמה הזאת. כברירת מחדל, כמעט כל האפליקציות מנוהלות באופן אוטומטי, אבל אם ישנה אפליקציה שאינכם רוצים שתזכה לטיפול של וואווי, באפשרותכם לבטל עבורה את הניהול האוטומטי. זה שימושי בעיקר באפליקציות של חפיצים המתחברים אל המכשיר, אפליקציות המאפשרות שליטה בהם ודורשות חיבור קבוע. הפתעה לרעה נרשמה דווקא במשחק היחיד שאני משחק בו בסמארטפון, PUBG. לא ברור למה, מכשיר הדגל, עם אחת מערכות השבבים המתקדמות בשוק, זכרון RAM בנפח נדיב של 6 גיגה ו-128 גיגה זכרון, זוהה ע"י המשחק כמכשיר שניתן להריץ אותו עליו בהגדרות הגרפיות הנמוכות ביותר. מעבר לכך, במהלך המשחק, גב ה-Mate 20 Pro התלהט באופן משמעותי במיוחד באיזור שליד מערך הצילום, משהו שלא קורה לי במכשירים אחרים. זו בעיה מאוד נקודתית שסביר להניח שתיפטר במהרה, אבל חשוב שתדעו עליה אם תכננתם לקנות את המכשיר הכי חזק של וואווי כדי לשדרג את חויית המשחק, במשחק הספציפי הזה. אגב, לגבי אחסון: וואווי הציגה יחד עם ה-Mate 20 PRo גם פורמט חדש וייחודי לכרטיסי זכרון, כזה המותאם למגירת הסים הכפולה של המכשיר. נכון להיום אופציית הרחבת הזכרון עדיין יקרה מאוד, אבל זו עדיין אופציה שקיימת עבורכם, במידה ו-128 הגיגה המובנים לא יספיקו לכם.

Huawei Mate 20 Pro (צילום: גד גניר)


מעטפת ה-UI הייחודית של וואווי, ה-EMUI, כאן בגרסה 9.0 דומה ויזואלית מאוד לגרסה הקודמת, אבל מביאה איתה מספר שיפורים, חלקם מתוך מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 9 (Pie) עליה היא מתבססת. כזאת היא "Digital Balance", אפליקציה דרכה ניתן לקבל מידע על כמה זמן ביליתם מול המכשיר, מה עשיתם איתו בזמן הזה, כמה פעמים הדלקתם את המסך, וגם ניתן לקבוע הגבלות לזמן המסך המקסימלי, הגבלות לאפליקציות ספציפיות, או להגדיר שבשעות מסוימות המסך יציג ממשק שחור לבן כדי לבאס את המשתמש ולעזור לו להלחם בהתמכרות בזמן שאמור היה ללכת לישון.




במשך שנים מבקרים ומשתמשים תיעבו את EMUI, די בצדק. עד לפני כמה שנים זה היה ממשק מכוער שזרק על המשתמש המון התראות שאין לו מה לעשות לגביהן (טוב, הבנתי שוואטסאפ צורכת המון סוללה, מה אני אמור לעשות עם המידע הזה?) ובתחילת דרכו היה גם עמוס בבאגים שונים ומשונים. בשנים האחרונות EMUI הולכת ומשתפרת ומציקה הרבה פחות למשתמשים. מעבר לכך, מפתחי EMUI טוענים שיותר מתמיד, גרסה 9.0 תאפשר למכשירים להשאר מהירים לאורך זמן, כמעט כמו שהיו מהירים בתחילת דרכם. מעניין יהיה לראות האם ההבטחה הזאת תתממש במציאות.

EMUI רחוקה מלהיות אנדרואיד נקי. יש כאן את כל סט האפליקציות הבסיסיות מבית וואווי ולא ניתן להסיר אותן גם אם תעדיפו להשתמש באלו של גוגל. מצד שני, בגזרת הבלואוטוור, וואווי התקינה מראש על המכשיר רק אפליקציית צד ג' אחת, Booking.com, וגם אותה ניתן להסיר מהמכשיר. ללא ספק, אפילו לסמסונג יש מה ללמוד כאן.

ה-Mate 10 Pro וה-P20 Pro הביאו איתם מצב דסקטופ ייחודי שאיפשר לחבר את המכשיר באמצעות מתאם, אל מסך, מקלדת ועכבר, ולעבוד עליו כמו על מחשב עם ממשק מותאם למסך גדול. כפי שכבר ציינתי בעבר, זה אחד הפיצ'רים המלהיבים והמרשימים ביותר במערכת ההפעלה ובמקביל גם הזוכה הבלתי מעורער בתחרות "הפיצ'ר שתשתמשו בו בערך פעם אחת וגם זה כדי להרשים מישהו". במשך שנים חברות ניסו להפוך את הסמארטפון לתחליף מחשב וכשלו בכך. הביצוע אצל וואווי מצוין, אבל עדיין, מי בכלל צריך את זה? אם אני רוצה להציג תכנים על המסך, אני יכול לעשות זאת לרוב היישר מהאפליקציה דרך כרומקאסט באופן אלחוטי. ב-Mate 20 Pro כבר אין צורך במתאם. ניתן לעבוד במצב זה באופן אלחוטי, בתנאי שהמסך שאליו אתם רוצים להתחבר תומך בתקן Miracast.

מצב הדסקטופ ב-Mate 20 Pro, מגניב להפליא ולא שימושי


ל-Mate 20 Pro יש מעט מאוד מסגרת והמון מסך. וואווי לא הסתפקה בצמצום של המסגרות העליונה והתחתונה למינימום האפשרי, היא גם חזרה לשטיק המעצבן של מסך המתקמר בצדדיו, לאחר שבשנה שעברה זנחה אותו. בואו נשים את הדברים על השולחן: אין שום תועלת פרקטית למסכים מהסוג הזה. הם נראים טוב ומאפשרים לחברות להתגאות בגודל מסך גדול יחסית, ועדיין לשמור על רוחב צר יחסית של המכשיר. בזאת מסתכמים היתרונות של מסכים עם קימור בצדדים. החסרונות לעומת זאת, רבים: מסכים כאלו שבירים יותר, פחות נוח להשתמש בהם (לפעמים המסך מזהה מגע לא מכוון), קשה יותר למצוא ולהתקין עליהם מגני מסך, הם מבליטים השתקפויות, והגרוע מכל, הם לרוב מייקרים את מחירו הכללי של המכשיר. אם כל זה לא מספיק, בשבועות הראשונים לאחר התחלת המכירה הרשמית של Mate 20 Pro בישראל, התגלה כי תקלת ייצור במכשירים רבים גורמת למשתמשים לראות כתמים ירוקים בצידי המסך. היבואניות הרשמיות בישראל לקחו במהרה אחריות על התקלה ומאפשרות למשתמשים שמכשיריהם הושפעו מהתופעה, לגשת אל אחת ממעבדות השירות ולקבל שובר לרכישת מכשיר חדש. הבעיה היחידה עם הפתרון הזה היא שחלק מהמשתמשים דיווחו כי גם במכשירים החדשים שרכשו, תופעת המסכים הירוקים חזרה על עצמה. חשוב להדגיש שלא כל מי שרכש מכשיר אכן סובל מהתופעה, וההערכה היא שכנראה המלאים הראשונים עם המכשירים הפגומים עומדים להיגמר. עם זאת, אם תכננתם לרכוש בתקופה הקרובה את המכשיר, מומלץ בחום לעקוב אחר דיווחי משתמשים ברשת לגבי נושא זה.

מסך קמור בשני צדדיו

מתחת לאור השמש (צילום: גד גניר)

Huawei Mate 20 Pro (צילום: גד גניר)


ביחידות שלא סובלות המתופעה הזאת (כמו היחידה שקיבלתי לסקירה) המסך נראה נהדר. זהו מסך AMOLED בגודל 6.39 אינטש ברזולוציה של 1440 על 3120 פיקסלים. כנהוג במסכים כאלו, יש כאן צבעוניות עזה, ושחור כהה במיוחד. המסך עצמו מואר היטב וניתן יהיה לעבוד איתו בצורה סבירה גם בחוץ באור יום. לאחר שב-Mate 9 Pro ב-Mate 10 Pro וב-P20 Pro הסתפקה וואווי ברזולוציה מעט נמוכה יותר, אבל בגלל שפיקסלים רבים על המסך מבזבזים סוללה, וואווי יודעת לשנות את הרזולוציה בהתאם לסיטואציה. במסך הבית לדוגמה, אין שום משמעות לרזולוציה גבוהה יותר מרזולוציית FHD, ולכן אין צורך שהמכשיר ינסה להציג רזלוציה גבוהה מזו.

הניווט במכשיר מתבצע באמצעות שלוש שיטות שהמשתמש יכול לבחור מביניהן את הנוחה ביותר עבורו: באמצעות פקדי ניווט וירטואליים סטנדרטיים של מערכת ההפעלה אנדרואיד, באמצעות עיגול וירטואלי ורב שימושי המופיע על המסך, או באמצעות מחוות מגע בלבד (כפי שזה באייפונים החדשים).

חיישן טביעת האצבע מתחת למסך פועל נהדר. מזהה את האצבע במהירות וכמעט לא נתקלתי במצבים בהם הסריקה נכשלה. המגרעת הרחבה יחסית במסגרת העליונה של המכשיר מאכלסת בתוכה מערך צילום תלת מימדים מתקדם שמאפשר זיהוי פנים מאובטח, וגם המנגנון הזה עובד בצורה מצויינת עם אחוז כשלונות מזערי.

חיישן טביעת אצבע מתחת למסך (צילום: גד גניר)


גב המכשיר מצופה זכוכית בגימור של פסים אלכסוניים. הגימור הזה מצליח איכשהו להסתיר או לדחות טביעות אצבעות, ומונע מהמכשיר להחליק מהיד. למרות המחמאות הרבות שהעניק לו המשתמש האובייקטיבי מר ריצ'ארד יו, מנכ"ל ווואווי באירוע הכרזת המכשיר, ה-Mate 20 Pro הוא מכשיר שלא נוח כל כך להשתמש בו או להחזיק לאורך זמן. המכשיר אכן דקיק ומעוגל כפי שציין יו, אבל בפועל משהו בפרופורציות לא ממש מסתדר. המכשיר צר וארוך יחסית וכשבוחרים לנווט במכשיר באמצעות מחוות, צריך להקדיש תשומת לב, לפחות בהתחלה, כדי להמנע מלהפיל אותו בטעות. הנחמה היחידה בהקשר הזה היא שקייס (שממילא תקנו, זה לא מכשיר זול) ישפר כנראה את המצב.

מבט מקרוב על גימור הגב של Huawei Mate 20 Pro (צילום: גד גניר)


החל מלפני שנתיים, כשהחל שיתוף הפעולה בינה לבין יצרנית המצלמות והעדשות Leica, הציגה וואווי שיפור מתמיד ביכולות הצילום של המכשירים שלה. השיא של מגמת השיפור הזאת בא לידי ביטוי בציון הגבוה שקיבל ה-P20 Pro בדירוג של Dx0, ציון שאפל עם iPhone Xs Max וסמסונג עם Galaxy Note 9 טרם הצליחו לעקוף. אפשר להתווכח על האופן שבו החברה הצרפתית מחשבת את הציונים, אבל אין עוררין על כך שהמצלמות של וואווי מהשנה וחצי-שנתיים האחרונות הן בשורה הראשונה של הצילום הסלולרי. ציונו של ה-Mate 20 Pro בדירוג של Dx0 טרם התפרסם, אבל קשה להאמין שהוא יקבל ציון נמוך יותר מקודמו.  ל-Mate 20 Pro מערך צילום שכולל שלוש מצלמות: הראשונה, מצלמה עם חיישן ברזולוציה של 40 מגה פיקסל, צמצם רחב יחסית (f/1.8) ועדשה רחבה. המצלמה השנייה היא ברזולוציית 20 מגה פיקסל, אך עם צמצם צר יותר (f/2.2) ועדשה אולטרא רחבה. המצלמה השלישית היא מצלמת טלפוטו לצילומים עם זום אופטי עד X5 וייצוב תמונה אופטי. איכות הצילום הכללית לא השתפרה באופן משמעותי אבל עדיין מדובר במצלמה משובחת. השדרוג האמיתי במצלמה של המייט 20 פרו על פני מצלמות של מכשירים קודמים של וואווי הוא בוורסטיליות שלה. הוספת העדשה הרחבה עוזרת מאוד בצילומים בהם נדרשתם עד כה להתרחק מהאובייקט כדי לתפוס את כולו במצלמה. זה לא משהו חדש, החידוש הוא שזה לא בא על חשבון עדשת זום. מעבר לכך, היכולת להתמקד ממרחק של 2 ס"מ במצב מאקרו מאפשרת לצלם מקרוב תמונות סופר מפורטות וחדות. המקום היחיד בו זיהיתי חולשה מסויימת זה במצלמה בעלת העדשה האולטרה רחבה: למצלמה זו צמצם צר יותר והיא מתמודדת פחות טוב עם איזורים חשוכים וצילומים בתאורה נמוכה, ביחס למצלמות האחרות של המכשיר.





(צילום: גד גניר)

(צילום: גד גניר)

(צילום: גד גניר)

(צילום: גד גניר)


(צילום: גד גניר)

(צילום: גד גניר)

(צילום: גד גניר)

(צילום: גד גניר)
(צילום: גד גניר)



(צילום: גד גניר)

(צילום: גד גניר)

החלק המרגש ביותר במצלמה של מייט 20 פרו אמור היה להיות השילוב בין יכולות ה-AI למצלמות האיכותיות. בצילום פורטרט סטנדרטי המצלמה מתפקדת נהדר ויודעת לטשטש את הרקע באופן מדויק וטבעי. לא מספיק לכם? וואווי שילבה אפקטים שמעובדים בעזרת ה-AI של ערכת השבבים של המכשיר. הבעיה העיקרית שלי היא לא עם העובדה שמדובר באפקטים מטופשים (תוכלו לבחור בין צלליות של תריסים, צבעים פסיכדליים, שינוי קוי המתאר של נקודות אור בתמונה כך שייצרו צורה שונה מבמציאות), אלא עם העובדה שהם מבוצעים רע: החיתוך גס מדי והאפקטים עצמם מוגזמים וילדותיים קצת. אפילו Stage Lightning, אפקט שהופך את הרקע של המצולם לשחור נראה רע ולא מדויק. המקום היחיד בו החיבור בין ערכת השבבים למצלמה באמת מצליח להרשים (אך עדיין, לא ברור מה התועלת האמיתית של זה) הוא במצבי הוידאו החדשים, בייחוד "AI Color" שיודע לזהות אנשים בתמונה ולהפוך לשחור לבן את כל הרקע סביבם. אנשים שתציגו בפניהם את הוידאו הזה יתפעלו מאוד, אך אחרי שניים שלושה סרטונים כאלו זה ימצה את עצמו. להוציא את הגימיקים המטופשים, מדובר כאן במערך צילום מעולה.

הסוללה ואפשרויות הטעינה שלה קיבלו המון תשומת לב בהכרזת המכשיר, ובצדק. וואווי ציידה את Mate 20 Pro בסוללה בעלת קיבול ענקי, 4200mAh שמתורגמים בשימוש סטנדרטי לכ-7 שעות מסך, נתון מעולה באופן כללי, ועוד יותר מרשים כשמביאים בחשבון שמדובר במכשיר דגל עם מעבד חזק ומסך גדול עם רזולוציה גבוהה. זה לא נגמר שם: הסוללה הענקית הזאת יכולה להיטען באמצעות המטען במצורף מ-0 לרמה של 70% טעינה בתוך כחצי שעה בלבד, טעינה של 40W, מהיר יותר כנראה מכל מכשיר אחר בשוק. לא מספיק לכם? המכשיר תומך בטעינה אלחוטית מהירה במתח של 15W.  על כל אלו האפילה יכולת אחת ייחודית, טעינה אלחוטית הפוכה: ה-Mate 20 Pro מסוגל לשמש כמשטח טעינה אלחוטי עבור מכשירים אחרים בעת הצורך. היכולת הזאת איפשרה בהכרזת המכשיר לריצ'ארד יו להטריל עוד קצת את אפל ולהציג תמונה ענקית של אייפון לוגם לרווייה אחוזי סוללה מגבו של Mate 20 Pro. במציאות מדובר בעיקר בגימיק. גם אם מתעלמים מאחד הכללים הבסיסיים בטבע האנושי (לא מכיר בנאדם אחד שיהיה מוכן לוותר למען חברו על כמה אחוזי סוללה) הסיפור הזה לא באמת עובד בצורה פרקטית. כדי לטעון מכשיר אחר, צריך להצמיד את השניים גב אל גב, כך שלא ניתן להמשיך לעבוד עם המכשיר המטעין תוך כדי טעינה. נניח שאתם מוכנים להיפרד מהסמארטפון שלכם עד שהטעינה תסתיים, תהליך הטעינה עצמו איטי להחריד, וגרוע מכך, הוא ממש לא סימטרי: המכשיר המטעין מאבד אחוזי סוללה גבוהים בהרבה ממה שמקבל המכשיר הנטען, מה שוודאי יפגע במוטיבציה הנמוכה גם ככה של בעלי Mate 20 Pro לעזור לחברים בעת צרה.

פתח הרמקול נמצא בשקע הטעינה (צילום: גד גניר)


ל-Mate 20 Pro זוג רמקולים. העליון כרגיל באפרכסת. את הרמקול התחתון מעצבי וואווי מיקמו כך שפתח היציאה שלו הוא למעשה שקע הטעינה. הבחירה במיקום המשונה הזה העלתה את החשש בהתחלה שבכל פעם שנבחר לטעון את המכשיר, הדבר יחסום את הרמקול שלו. נראה כי על מנת להתגבר על כך, בכל פעם שהמכשיר מזהה כי הוא נטען, רמקול האפרכסת מקבל תוספת כוח והעוצמה הכללית כמעט ולא משתנה. מתי זה בכל זאת לא עובד? כשאתם חוסמים בטעות עם האצבע את השקע הזה. כך או כך, עוצמת השמע חזקה, אך הצליל נוטה להיות צורם ברמות הווליום הגבוהות. וואווי נפרדה רשמית משקע האזניות הסטנדרטי כבר בשנה שעברה, אם כי היא עדיין מוסיפה לערכות המכשירים שלה אזניות עם חיבור לשקע USB Type C שהתגלו כמפתיעות מאוד לטובה. בשילוב עם האקולייזר המובנה Dolby Atmos, ניתן לקבל מהמכשיר שמע איכותי מאוד באזניות.

ה-Mate 20 Pro עולה בארץ כ-4000 ש"ח. יקר, נכון, אבל זה המחיר של מכשיר שנדחסו לתוכו כל חידוש טכנולוגי וכל טרנד שמכשיר דגל בשנת 2018 יכול לאמץ: ערכת שבבים עם AI, מסך AMOLED ברזולוציית 2K עם מסגרות דקיקות מאי פעם ושוליים קמורים, קורא טביעות אצבעות מתחת למסך, מצלמה קדמית עם זיהוי תלת מימד מאובטח, טעינה מהירה, טעינה אלחוטית מהירה, טעינה הפוכה ועוד. נכון, חלק מהדברים הם בגדר גימיק, נכון, חלק מהדברים לא באמת פועלים בצורה מושלמת, נכון, ייקח זמן עד שתתרגלו לאחוז במכשיר ונכון, במחיר הזה ניתן לקנות Galaxy Note 9. כל זה לא משנה את העובדה ש-Mate 20 Pro הוא בסופו של דבר סמארטפון דגל ראוי שמצטיין כמעט בכל תחום שמשפיע על השימוש היומיומי בו, בעיקר בסוללה שתצטרכו להתאמץ מאוד כדי לסיים אותה ביום אחד, ומצלמה איכותית ושימושית להפליא.

10 תגובות

  1. אחלה מכשיר, בשביל מכשיר סיני שאני בחיים לא אקנה :)
    וואויי כבר נתפסו בהכנסת רוגלה למכשיריהם, ובהתחשב בכך שהם הופכים למתחרים רציניים לסמסונג ואפל, הייתי מתרחק מהמכשירים שלהם כמו אש. זו טקטיקה של ממשלת סין לריגול תעשייתי. (עוד לפני ריגול דיפלומטי)

    השבמחק
  2. לא ציינתה את העובדה שבארץ מוכרים את גירסת הקושחה 9.0.0.108 שבה חסרים הרבה עדכונים ,כמו למשל ב AI וידאו חסרים אפקטים שונים. כמו שישראל לא מופיעה ברשימת המדינות המאפשרת רישום לוואוי העולמית כדיי שנוכל להוריד ערכות נושא בחינם מהאתר שלהם במדינות אחרות הקושחה היא 9.0.0.122

    השבמחק
  3. קניתי את המכשיר לפני מס' ימים יש לציין שאני באמת נהנה אבל חשוב להוסיף 2 דברים האחד לגבי הרמקולים העוצמה לא גבוהה בכלל הייתי אומר אפילו חלשה מדדתי אותה מול מס' מכשירים שונים והיא הכי נמוכה שיש ממש מצער והנקודה השנייה זה הבטרייה אמנם מספרים עליה שהיא חזקה אבל אחרי שימוש מלא ביוטיוב וויז וכדומה כבר בשעה 5 אחה''צ הייתי צריך להכניס למטען זה כבר הגיע ל20 אחוז ולא כמו בשאר הסיקורים שהגיעו חדישים אחוז סוף יום לא יודע איך אבל אצלי לא כך ..
    ועוד נקודה לגבי המסך הירוק אני לא רואה את זה בשום שימוש במכשיר רק כשהוא חשוך ואני מסתכל מהצד יש טיפה ירוק שהוא בעצם התאורה על המסך ...

    השבמחק
  4. סקירה מצויינת כמו תמיד אולי הטובה ביותר

    השבמחק
  5. תודה, גד.
    שמא תוכל לומר האם אפליקציות הקלטת שיחות ניתנות לשימוש בטלפון?

    השבמחק
  6. קניתי אחד כזה ואני מאוד מרוצה.

    השבמחק
  7. קניתי את המכשיר לפני שבועיים. אפשר לוותר על תגובות ריקות מתוכן. המכשיר הוא הטוב ביותר מכל מה שיש בשוק היום. עברתי מסמסונג 8 פלוס כי זה פשוט מאכזב ולאייפון לא מתקרב. מייט 20 פרו הוא מכשיר דגל מטורף שעושה את העבודה ולא מתעייף כמו שאר המכשירים. אין מושלמות בשום דבר בחיים אבל, המכשיר הזה מושלם משאר האחרים. זאת דעתי והיא כנה ביותר.

    השבמחק
  8. אני גם מעוניין לדעת האם אפליקצייה להקלטת שיחות תעבוד ללא בעיות על מכשיר זה

    השבמחק
  9. אני לא מצליח למצוא אפליקציות הקלטה מתאימה. ניסיתי הרבה אפליקציות שלא עבדו טוב. במיוחד שהקלטת הצד השני בשיחת הטלפון אינה מוצלחת. האם למישהו יש המלצה על אפליקציית הקלטה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש לך אנדרואיד 9, אין אפשרות להקליט כי גוגל חסמו את זה במכוון. אנדרואיד 8 ומטה אפשר. Total recall עובד נהדר

      מחק

הוסף רשומת תגובה

חדש יותר ישן יותר